Maniere la masa

Publicat pe Actualizat pe

Imi aduc aminte ca intr-o vreme eram foarte tipicara in ceea ce priveste mancarea. Imi lua minute bune sa intind perfect, milimetric, margarina pe felia de paine. Mancam cuminte, mestecand mult, fara sa amestec ce aveam in farfurie (mancam intai cartofii, apoi puiul si abia apoi salata).

Pe masura ce au trecut anii am mai renuntat, treptat la asta. Am inceput sa mananc normal. Tot delicat, ca o domnisoara. Apoi din ce in ce mai mult am ajuns la asta: shaworma cu de toate. Si mancat cu mana.

Astazi, pentru ca tot ma laud ca singuratatea imi prieste am decis sa fiu aventuroasa si sa ma reintorc usor la gatit. Si am pus ochii pe cartofii noi. A iesit asta:

20150510_214344~2

Da, peste ou am aruncat cascaval afumat. Si peste tot am aruncat o tona de smantana cu usturoi.

Yummy!!!!

2 gânduri despre „Maniere la masa

    infoutilro a spus:
    Mai 14, 2015 la 4:31 pm

    asa da!

    chelseawalton57092 a spus:
    Aprilie 9, 2016 la 11:52 am

    If some one desires expert view concerning blogging andd site-building afterward i advise him/hernto pay a qquick vusit this webpage, Keep uup t Click http://s.intmainreturn0.com/hukcoo091645

Lasă un răspuns

