adVICE

Publicat pe Actualizat pe

Nu sunt un om rau. Sau cel putin… nu cred ca sunt un om rau. Incerc sa fac multe fapte bune, sa ajut oamenii.

De aceea urasc atunci cand cei din jur se poarta cu mine in asa fel incat incep sa ma intreb daca gresesc cu ceva. Sunt eu rea? Nepoliticoasa? Nesimtita? Proasta?

1. nu am rabdare

2. sunt indolenta, uneori

Ma intreb unde am esuat. Dar eu nici macar nu am incerca sa fac ceva. Altceva.

Eu de ce nu am aflat cand am fost inselata? Pentru ca nu mi-a pasat niciodata.

Solutia? Sa nu-mi pese nici de acum inainte de aceste detalii.

4 gânduri despre „adVICE

    Adrian a spus:
    Octombrie 18, 2011 la 11:58 pm

    Ai mai multa incredere in busola ta interna Simona.

    Dobre Catalin a spus:
    Octombrie 19, 2011 la 11:03 am

    noi trebuie sa mai bem o bere candva.. 🙂

    Acidripp a spus:
    Decembrie 1, 2011 la 12:46 pm

    ceau, am gasit via google postul https://castelana.wordpress.com/2007/09/16/pentru-aor/ …. eu am jucat acum 5-6 ani pe primele servere internationale (s1.com) inainte de introducerea PLUS, pe vremurile bune, in plus sunt unul din fondatorii aliantei AoR (de pe primul server) si as vrea sa reinvii spiritul TRAVIAN demult uitat, de aceea am decis salansez primul server PRIVAT, iar pentru aceasta am nevoie de jucatori adevarati, si de admini/multihunters, pls, daca mai vrei sa vezi reinviat spiritul AoR si travian asa cum era pe vremuri, da-mi add pe mess la th3acidripp3r@yahoo.com

    puradelu a spus:
    Mai 15, 2012 la 10:33 pm

    Eu de ce nu am aflat cand am fost inselata? Pentru ca nu mi-a pasat niciodata….-buna asta…;) tot respectul

Lasă un răspuns

