Zi: Mai 25, 2008

Despre nunta

Publicat pe Actualizat pe

Acum ceva vreme am primit o invitatie la prima mea nunta. Mai bine spus prima invitatie la o nunta pentru mine si nu pentru familia mea. Si am fost multe zile iritata de ideea de a cauta rochie pentru nunta, gandindu-ma pe buna dreptate ca nu voi gasi ceva sa-mi placa si sa mi se potriveasca. Si pana la urma am decis sa caut pe net. Si am gasit-o. Si mi-am luat-o. Acum astept doar sa ajunga…. din clipa in clipa o sa plece de la depozitul ei natal si impachetata frumos o sa ajunga in mainile mele, la fix pentru nunta. Sper. Daca nu o sa ajunga la timp…m-am ales cu o situatie foarte tare. Nu am cu ce sa ma imbrac la nunta si dupa nunta o sa fiu posesoarea unei rochii bune de purtat…la o alta nunta, care cine stie cand va fi, daca va mai fi. Poate nunta lui Nemuritorul (vezi blogroll) care in cativa ani va avea deja un copil.

Pentru ca sunt fata buna si imi place sa impart chestiile mele cu ceilalti….va arat rochia, care evident ca va arata mai bine pe mine…desculta si fara geanta, ca nu am bani si de accesorii.
Rochia de nunta

