Preliminar

Publicat pe

Cele mai negre si barbare ganduri mi s-au adeverit. Sunt superficiala. Si egoista.  Si lenesa. Si cam atat, presupun ca sunt suficiente defectele astea. Partea buna e ca nu ma mai intereseaza nimic in mod special. Mai ales aptul ca nu ma intereseaza nimic. Timpul oricum trece fie ca vreau fie ca nu vreau. Nu pot sa-mi controlez viata si am renuntat asta. Nu pot sa-mi controlez relatia si am renuntat sa mai vreau sa controlez totul. Atata timp cat nu se intampla vreo nenorocire in viata mea, totul e ok. „Timpul trece, banul merge, ce frumos muncim.” ar spune seful meu. Nu-mi mai este dor de trecutul meu. Cumva, cumva termin si facultatea si ma bucur sa spun ca viitorul imi ofera aceeasi gaura neagra ca si la sfarsitul clasei a 12-a. Macar stiu ca alegerea facultatii nu e cea mai importanta decizie din viata unui om. Nici alegerea carierei. Nu conteaza absolut nimic. Conteaza numai conotatiile pe care noi le-o dam lucrurilor. O strangere de mana inseamna mai mult decat 1000 de cuvinte si 1000 de petreceri. Un cuvant poate insemna mai mult decat toti banii din lume. Iar un prieten inseamna mai mult decat 100 de cunostinte. Deci totul e relativ si atata timp cat nu pot controla totul, nu-mi mai bat capul.

Astazi trebuia sa fiu la un concert. Trebuia sa ma duc la targul de inghetzata, biscuiti si ciocolata. In schimb, am stat imobolizata la pat (entorsa) si m-am simtit la fel de bine ca intr-o zi de plaja, sub cerul arzator, pe nisipul incins. Numai ca nu am avut parte de atata vanzoleala. Si m-am uitat la TV. La ce am vrut eu. Asta conteaza. Nu am negociat cu nimeni, nu am impartit cu nimeni telecomanda si jeleurile. Nu m-a deranjat nimeni.

Dupa atatea luni de relatie am inteles ca nu trebuie sa te sacrifici pentru relatie, trebuie sa adaptezi relatia la persoana ta. Am inteles ca e foarta importanta comunicarea, dar nu e important sa imparti absolut totul cu perechea ta.

Am invatat sa tac. Si sa vorbesc. Am invatat sa stiu ce vreau, dupa metoda folosita in copilarie. Daca fac asta sunt pregatita sa infrunt consecintele? Nici nu stiu cand am uitat intrebarea asta. Poate cand am inceput sa cred ca pot face orice. Dar mi-a trecut perioada aia.

Astazi am descoperit ca m-am maturizat. In sfarsit. Si nu, nu e adevarat ca trebuie sa treci prin cine stie ce drame sa te maturizezi. trebuie sa-ti impingi limitele, sa vezi pana unde poti duce. Si apoi descoperi ca te-ai maturizat. Daca stiam ca e atat de simplu. Ca atunci cand eram mici. Faceam tot felul de bube pana intelegeam ce e bine si ce nu. Pot eu oare sa afirm ca am trecut de varsta incercare-eroare? Incerc. Si daca-mi da eroare, inseamna ca m-am inselat.

Pe data viitoare, cand vom vorbi de… nunta. 😀

5 gânduri despre „Preliminar

    lucy a spus:
    Mai 24, 2008 la 11:04 pm

    m-ai facut sa plang .Nu esti nici superficiala nici egoista nici lenesa cred ca esti cel mai bun copil dar ai cazut in borcanul cu melancolie.De ce?Nimeni nu poate controla totul si e mai bine pt. noi asa.Ma da esti pesimista cumva?Ori te-ai certat putin cu amicul tau?Si poti face si orice daca vrei si iti doresti cu adevarat .esti suparata?Poate ai starea asta si datorita piciorului care nu te lasa sa iti desfasori programul tau normsal dar o sa-ti treaca si atunci o sa fii ok.Te-as suna sa vorbesc cu tine dar mi-e ca te trezesc la ora asta eu astept finala la eurovision.mai vorbeste cu mamica ta daca ai vreo problema orice probleme se rezolva prin dialog nu-mi place sa stiu ca ai putea fi trista.

    Sorin a spus:
    Mai 25, 2008 la 6:30 am

    E trecut de 6 dimineata, acum ajung acasa dupa muuuulte ore de party… 🙂

    „O strangere de mana inseamna mai mult decat 1000 de cuvinte si 1000 de petreceri.”

    Un cuvant inseamna multe:) de la mine ai unul care pt mine face mai mult decat cele mai mult de o mie de cuvinte pe care ti le-am adresat si 1000 de party-uri… si poate si pentru tine…

    Multi spun ca am prea multe fire albe-n par… insa eu ma consider copil…

    castelana a spus:
    Mai 25, 2008 la 10:04 am

    nu trebuia sa fie ceva trist.

    elia a spus:
    Octombrie 10, 2008 la 11:27 pm

    pfuai, am busit in ras cand am citit primele 4 propozitii; alea is dramele mele de cateva luni incoace :P; personal, cred ca daca nu ai nici o pasiune, chiar e nasol… in rest, bafta la ceea ce ti-ai propus!

    Adrian a spus:
    Aprilie 2, 2011 la 3:38 pm

    Row, row, row your boat,
    Gently down the stream.
    Merrily, merrily, merrily, merrily,
    Life is but a dream.

Lasă un răspuns

